Založ si blog

mixovanie stravy pre malú dcérku.

mixovanie stravy pre malú dcerku.

ahojte,ja mám doma stolný mixér po mamičke.je značky ETA.mam polročnú dcérku Petrušku,ktorá je chorá.má problémy so žalúdkom,problémy s tráviacim systémom .preto má zavedenú žalúdočnú sondu.ja jej musím mixovať stravu úplne najemno.dcerka sa ale boji hluku mixéra .bývame v jednoizbovom byte ,muža nemáme a známy a priatelia chodia do práce.kvoli dcérke mixujem v kúpeľni.dnes som dala do mixéra:3mrkvy nakrájané na kúsky,kúsky mäsa,polievku-vyvar,3zemiaky nakrájané na kúsky,hrach pre farbu,a petržlenovú vňať.zavrela som sa do kúpeľne,a zapla som mixér.najprv robil:vrrr,prd,vrr-prd.tak som mixér vypla ,vareškou premiešala obsah,stravu .potom som mixér zapla,mixovala som 5minut,prepasírovala som stravu cez sitko,bolo tam veľa kúskov tak som to pyré dala ešte raz na 5minut mixovať.po ďalších 5tich minútach bolo už všetko ok.ale keď som vyšla z kúpeľne mala plakala veľmi,aj keď bola zavretá kúpeľňa tak počula mixér.a neviem prečo mi mixér keď ho zapnem robí vrrr-prd,vrrr-prd.a ešte som dnes malej mixovala banánové mlieko.a som sa zabudla predstaviť.volam sa Monika.

moja nová práca

14.05.2021

dobrý deň,našla som si opatrovateľku pre Petrušku ,a našla som si aj novú prácu .budem pracovať v nemocničnej kuchyni,budem mať na starosti stravu pre detských pacientov ktorý sú hospitalizovaný v ústave detských chorob.budem variť deťom ktoré z rôznych zdravotných dôvodov nemôžu normálne jesť,alebo majú špeciálnu stravu .už som sa bola v tej nemocničnej kuchyni [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2
Celková čítanosť: 2351x
Priemerná čítanosť článkov: 1176x

Autor blogu

Kategórie

Archív