Založ si blog

moja nová práca

dobrý deň,našla som si opatrovateľku pre Petrušku ,a našla som si aj novú prácu .budem pracovať v nemocničnej kuchyni,budem mať na starosti stravu pre detských pacientov ktorý sú hospitalizovaný v ústave detských chorob.budem variť deťom ktoré z rôznych zdravotných dôvodov nemôžu normálne jesť,alebo majú špeciálnu stravu .už som sa bola v tej nemocničnej kuchyni pozrieť .majú tam stolný mixér,kuchynský robot teda tzv.food procesor s dvomi nadobami na mixovanie,mini sekacik ,ručný šľahač s nasadeným nástavcom ,ponorným mixérom,a odštavovač.v tej nemocničnej kuchyni budem pracovať od 11tej do 20tej hodiny okrem víkendov .budem pracovať tak,že mi nahlásia koľko jedál mám pripraviť,mixovať a tak.budu mi nahlasovat počet jedál zo všetkých oddelení ústavu detských chorôb .na základe počtu jedál mi kuchárky pripravia suroviny a stravu ktorú bude treba zmixovat,odštavit,zmixovat ponorným mixérom a tak .budem takto pripravovať obedy a večere pre deti .ja budem mať na starosti mixéry a odšťavovač a študentky,ktoré budú v kuchyni na praxi mi budú s prípravou tej stravy pomahat.dufam že sa mi v tej práci bude pačit.a čo sa týka Petrušky doma,tak Petrušku dopoludnia zanesiem k opatrovateľke ,opatrovateľka má vlastný mixér tak bude malej mixovat.a dopoludnia pôjdem do práce,o 20tej pôjdem z práce a malú Petrušku si od opatrovateľky donesiem domov.

mixovanie stravy pre malú dcérku.

01.05.2021

mixovanie stravy pre malú dcerku. ahojte,ja mám doma stolný mixér po mamičke.je značky ETA.mam polročnú dcérku Petrušku,ktorá je chorá.má problémy so žalúdkom,problémy s tráviacim systémom .preto má zavedenú žalúdočnú sondu.ja jej musím mixovať stravu úplne najemno.dcerka sa ale boji hluku mixéra .bývame v jednoizbovom byte ,muža nemáme a známy a priatelia chodia [...]

Slávnostné otvorenie DSB observatória v Bratislave

VIDEO: Bratislava má prvú hvezdáreň, zložili sa na ňu sponzori a nadšenci. Neskôr privíta aj širokú verejnosť

26.04.2024 10:55

Na Deutsche Schule Bratislava slávnostne otvorili prvú hvezdáreň v Bratislave - DSB observatórium.

Polícia SR

Nastúpila do MHD a domov sa už nevrátila. Polícia pátra po 14-ročnej Liliane

26.04.2024 10:44

Žilinskí policajti žiadajú verejnosť o pomoc.

Viktor Orbán

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

26.04.2024 10:40

Myslím, že sme sa v Maďarsku vrátili do boľševických časov, tvrdí predseda strany Jobbik.

požiar, elektromobil, Lešť

Ako horí elektromobil? Požiar zlikvidovali hasiči do hodiny, vrak skončil vo vodnom kúpeli

26.04.2024 10:40

Z podzemnej garáže, v ktorej sa vznietil elektromobil, šľahali obrovské plamene.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2
Celková čítanosť: 2352x
Priemerná čítanosť článkov: 1176x

Autor blogu

Kategórie

Archív